Tiếp tục đẩy mạnh việc học tập, làm theo tư tưởng, tấm gương đạo đức và phong cách Hồ Chí Minh. Tiếp tục thực hiện có hiệu quả các cuộc vận động lớn: Cuộc vận động “Hai không”, “Mỗi thầy cô giáo là một tấm gương đạo đức, tự học và sáng tạo”, phong trào thi đua “Xây dựng trường học thân thiện, học sinh tích cực”.

CHỦ ĐỀ NĂM HỌC 2018-2019

Thư điện tử




Thống kê

  • truy cập   (chi tiết)
    trong hôm nay
  • lượt xem
    trong hôm nay
  • thành viên
  • GA AV3

    Nhấn vào đây để tải về
    Hiển thị toàn màn hình
    Báo tài liệu có sai sót
    Nhắn tin cho tác giả
    (Tài liệu chưa được thẩm định)
    Nguồn:
    Người gửi: Nguyễn Đức Lợi
    Ngày gửi: 13h:17' 25-11-2010
    Dung lượng: 1.1 MB
    Số lượt tải: 8
    Số lượt thích: 0 người
    UNIT 1
    Date…………………...2010
    WEEK 2: Lesson3: (period 1 st)

    Aims: By the end of the lesson students can be able to introduce the name and greet each other.
    Skills: speaking, listening, writing, reading.
    Materials: realia names, Andy, Kate, John .
    PROCEDURE :
    STAGES
    TEACHER’S ACTIVITIES
    STUDENT’SACTIVITIES
    
    Warm up
    (5’)
    Presentation
    (10’)














    Practice
    (10’)



    Production
    (10’)




    Homework
    1.Greering: -Greet the class
    - introduce name.
    2.Vocabulary :
    Hello ! Chào
    Hi ! Chào
    I am = I’m :Tôi là
    My name is = My name’ s :Tên của tôi là
    3. Model sentences :

    Hello! I am Andy
    Hi! My name is Kate .
    
    

    Form:
    I am
    I’m
    My name is + tên
    My name’s
    Use : Giới thiệu tên mình.
    4. Drill
    - Repeation drill: Andy, Kate, John .
    - Substitution drill: Calls students introduce their realia names individually, pairs.
    5. Noughts and crosses.
    Kate Mai John
    Ba Andy Lan
    Nam Huong Loan
    - T models : Hello! I’m Kate.
    Hi! My name’s Kate.
    Write the vocabulary, introduce the student’s name in two ways.
    Listen and answer.


    Repeat in chorus,
    Individually.





    Repeat in chorus ,
    Individuall, in pairs.








    Whole class



    Individually, pairs
    2 groups (individually)



    Whole class write down.
    
     Date : ………………..2010
    LESSON 4 (period 2nd)

    Aims : To hepl students know how to make question to ask their friends’name and review the answer of introduce their names.
    Skills : speaking, listening, writing.
    Materials: realia names, poster.

    PROCEDURE :
    STAGES
    TEACHER’S ACTIVITIES
    STUDENT’S ACTIVITIES
    
    Warm-up
    (5’)



    Presentation
    (10’)










    Practice
    (10’)







    Production
    (10’)


    Homework
    1. Revision:
    - Asks Ss to introduce their names in 2 ways: I’m …………
    My name’s ………….
    - Checking : meaning, structure
    2. Vocabulary :
    what : gì, cái gì
    your : của bạn
    my : của tôi
    3. Model sentences :

    A: What’s your name ?
    B: My name’s Jenny
    
     What’s your name ?
    My name’s ………..
    - Use : Hỏi – đáp về tên của mình .
    4. Word-cue-drill :
    John Kate Andy
    Mai Lan Hoa
    T models: What’ your name ?
    My name’s John.
    Checks
    - Introduce Ss’ name, ask their friend’s name.
    S1: Hello! I’m …………..
    What’your name ?
    S2: Hi! My name’s……….
    Checking: meaning, pronunciation.

    Learn the lesson by heart .
    Do homework in book page 3.
    Individually.


    Whole class.

    Repeat in chorus,
    Individually.


    Repeat in chorus, in pairs.







    T- whole
    Open – close pair







    Work in pair


    
     Date : ………………..2010
    WEEK 3:
    LESSON 5: (period 1 st)

    Aims: To help students review the greeting, ask and answer the names.
    learn “the Hello song”.
    Skills: speaking, listening, reading.
    Materials: Poster, cassette.
    PROCEDURE:
    STAGES
    TEACHER’S ACTIVITIES
    STUDENT’S ACTIVITIES
    
    Warm up
    (5’)



    Pre- listening
    (10’)



    While- listening
    (10’)






    Post- listening
    (10’)



    Home work

    1.Revision
    - Ask Ss to introduce their name, ask their partner’s name.
    - Checks and corrects if any.
    2.Gap- fill.
    Hello.Hello.Hello.
    What’s.......................?
    Hello.Hello.Hello.
    My name is.................
    My..............................
    Hello, ............
    Hello, ............
    Hello.
    3.Read the song
    T read the song
    Reads the song sentence by sentence.
    Divides in to 2 groups.
    Divides class into groups of 4
    Checks some groups.
    4.Create new song:
    Asks ss to create the new songs according to the song they have just learnt.
    Asks
     
    Gửi ý kiến